ZAMÓWIENIA :)

niedziela, 1 czerwca 2014

Przepraszam !

Przepraszam Was moje kochane czytelniczki i proszę o cierpliwość :)

Niestety mam jakiś chory "zastój" i od trzech miesięcy nie mogę nic normalnego wymyślić... -,-
Dodatkowo dochodzi szkoła gdzie muszę zarywać nocki i się uczyć...
A kawa jest moim napojem magicznym ;)

Gdy ogarnę wszystkie przedmioty, będę miała więcej czasu by napisać dla Was coś normalnego;)
Od 18 jestem w pełni wasza i (jeśli Pani Wena pozwoli) wynagrodzę Wam te wszystkie dni nieobecności ;) i zarywać nocki będę tylko dla Was ;) !

Jest mi też przykro z powodu malutkiej liczby komentarzy...

Czy jest tu ktoś jeszcze?
Ktoś zagląda? ;)
Dajcie mi znać o sobie, bo nie wiem czy mam dla kogo pisać ;)

Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam;
Kama xx. ;)

1 komentarz:

  1. Mamy Maj 2015 a nadal nie widze nowego imaginu!!! No weź napisz coś nowego, plissss ;c

    Pozdrawiam xoxo
    http://invicible-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń